Eszr Kızlar yaşayan var mı kasık ağrılarım oluyor henüz doktor randevum gelmedi soramadım o yüzden sizlerde oluyor mu doktorlarınıza danıştınız mı
1boy1girlmom_ Eszr biz bugün 16 haftalık olduk benimde kasık ağrılarım var ilk gebeliğimde hiç ağrı hissetmemiştim ama bu gebeliğimde çok ağrı hissediyorum özellikle sağda
Rumeysaeliz Eszr ayy tam 16+0 da sol belimden sol kasigima çok ağrım olmuştu şimdi de 16+6 haftaligim ara ara kasık agrilarim oluyor çok yoğun değil ama ikinci gebeliğim İlk gebeligimde hiç ağrı hissetmemiştim
Bebisiminannesii Eszr tam 16-17haftalarda bendede vardi belki rahim.buyudugu icindi bilmiyorum, sonradan geçti. Doktoruma soyledigimde ,kendini cok mu yordun diye sordu. Simdilerde daha dikkat ediyorum.
Eszr 1boy1girlmom_ benimki soldaydı bu hafta genel olarak başladı korkmalı mıyım bilmiyorum hiç doktorunuza danıştınız mı
1boy1girlmom_ Eszr rahim büyüdüğü için olabiliyormuş kanama olmadığı sürece bir sıkıntı olmayacağını söylediler
Meryeli Eszr bende de kasık ağrıları oldu 16+3 şuan haftaya gideceğim. Özellikle lavabo ihtiyacım geldiğinde sanki artıyor kasık ağrılarım. Bir de magnezyum kullandığım halde böyle demek kullanmasam nasıl olurmuş