Tatlianne35 gebeliği nin başından doğuma kadar 13 14 taşıdım ilac içmedim hemen limon sıkıp bi çay bardağına içiyodum yada sarımsak yiyip bi duş alıyodum düşüyodu ama bana veya bebeğe bi zararı olmadı hatta doğumdan sonra da taburcu olana kadar tansiyonum hiç düşmedi ama ben kendimi iyi hissediyodum bna da Dr tansiyon yüksekliğinden çok test yaptı ama bişe çıkmadı bünyede yapabiliyo heyecan stres endişe etmeyin sağlıkla alın kucağınıza🙏😌