Kızlar bende hamile olana kadar kendim ağda yapıyordum hamileliğimin ilk ayları kusmaktan mecalim kalmadı jilet yaptım ve 3 aydır jilet yapıyorum şimdi tekrar ağdaya dönebilir miyim acaba kıl kökleri hem kalınlaştı hem daha sıklaştılar çok acır mı acaba yapabilir miyim. Jilet mahvetti beni