Smcinar Merhaba kizlar 8 haftalik hamileyim tsh biraz yüksek çıktı doktorda her ihtimale karsi 0,25 mg ilaç başlattı yaşayan varmı bu durumu
fdn25 Smcinar benimde 6. Haftada rutin kontorller sırasında çıktı 25 mg levotiron başlandı 23. Haftamdayım hala devam ediyorum ayda bir kan verip kontrol ettiriyorum artarsa ona göre doz ayarlıyorlar
Nese21 Smcinar evet ben de hamileligimi ilk öğrendiğimde tsh yüksekliği çıktı aynı dozda ilaç yazılmıştı ve 15 gün kadar kullandım hemen düzeldi normal seyrine döndü ve hala da kullanmaya devam ediyorum
Smcinar Benide ayda 1 kontrole çağırdı daha önce yoktu böyle birşey gebelikte çıktı telaş yaptım bende 😔