Bebeğim 4. Aya girdiği gibi atağa girdi çok güleç sakin herşeyi rutininde giden oğlum vardı şuan herşeye ağlıyor mama içmemeye başladı uyku gerilemeye başladı beni zorlamaya başladı yani ne yapacağımı şaşırdım ne kadar sürer? Beşinci aya rahatlar mı ona göre bari dördüncü ay bitene kadar kayınvalideme gideyim rahat ederim böyle olmuyor tek başına gurbette çok zor sanki huyu böyle yapıştı kalacak gibi geliyor eski haline döner mi acaba yiine eski güleç sakin rutinini bilen bebeğim olur mu acaba