Ben Eskişehir’de Yunus Emre Hastanesi’ne gittim . Kesinlikle tavsiye ediyorum. Çok faydalı bilgiler veriyorlar . Doğum yapacağımız yere odalara kadar göstermişlerdi. Ayrıca diyetisyen ve psikolog da takılmıştı birgün en son günde eşleri de davet ediyorlar dedi fırsatı olan herkesin gitmesi gereken bir okul