ermelek1 İlk ay denemem olumsuz çıktı arkadaşlar 2 gün adet gecikmem demek ki normal ama kusma sağ kasık batması vs vardı demek ki ümit bağladığımdan etkiler psikolojikmen çoğaldı diğer aya tüm şans 🍀 şans dileyen herkese teşekkür ederim
benim-kalbim-o ermelek1 üzülmeyin adet gecikmesi varsa geç döllenmede olabilir biraz daha bekleyin adet olmazsanız kan verirsiniz