Fi557 Arkadaşlar oğlum bugün sünnet oldu 3 yaşında çıktıktan sonra şişti pipisi ve çok az kan geldi ve asla oturmuyor 3 saattir neredeyse ayakta ne önerirsiniz
yigitinannesiiiii Fi557 aşırı olmadıkça kanaması normal genel olarak bayıltılarakmı oldu yoksa sadece orası uyuşturularak mı doktorunuz antibiyotik krem vermiştir onu düzenli kullanın
Fi557 yigitinannesiiiii evet tamamen bayılttı 15 dk sonra çıkardılar uyanmıştı çok kanama yok şişlik var biraz
yigitinannesiiiii Fi557 ilk başlarda şiş gibi olması normal işlem yapıldığı için yine bi gariplik hissederseniz doktora sorun geçmiş olsun