Baby_B Kizlar instagramda goruyorum surekli gun icinde uyuduklarini paylasiyolar 20+2deyim hic öyle degilim Aksam yatip sabah kalkiyorum Bebisim kiz😀 Gün icinde uykusu gelmeyenler burda mi🤣🤣
mcansu Baby_B valla ben tam gün bıraksanız tüm gün uyurum 😅 geceleri rahat uyuyamıyorum karnım çok kasılıyor 20+3 benim de bebiş kız 🌸🩷
Minnaksever Baby_B her gebelikte olmaz ben de ilkinde dogurana kadar günde 12 saat uyudum bu seferkinde hiç uykum gelmiyo ikisi de kız 😁
mcansu Baby_B ay yok ben gece de uyanıyorum tuvalete veya karnım kasılıyor yatmam 12ye geçiyor zaten sabah ortalama 7-7 buçuk gibi uyanıyorum
Wg12 Baby_B ne güzel valla Ben hamileliğim boyunca Uyku dışında hiç bir belirti yaşamadım aşırı Uyku yaptı bende hele ilk haftalarda narkozlu gibiydim
Baby_B Wg12 ilk haftalarda kusmaktan 7 kilo vermistim,o dönemde uyku vardi biraz.12.haftadan beri yok.. Basta oldu tabi ki
Tontonunannesi Baby_B ben ya geceleri uyuyamıyorum gündüzleri çok uykum geliyor ama eltim üst katı yaptırıyor çok ses oluyor uyuyamıyorum geceleri çıldırıyorum artık
Handemhmt Baby_B Bıraksalar 24 saat uyurum kızım var 3 buçuk yaşında ona hamileyken böyle değildim. Üstelik çalışıyordum hiç uykum olmuyordu. Bu bebeğimde kız 18+3 olduk hep hep uyku halinde oluyorum 🤷🏻♀️