Gizemengin35 Prensveprenses41 60 çıkmış bi tane bnm 80 çıktı 1 tane geçen hafta iğne verdi fitil verdi
TKumsall Prensveprenses41 kac haftaliksin doktorun gördü mü sonucunu 40in üzerinde olanı sancı sayıyorlar yalancı sancin veya bebekten kaynaklı ağrıların da olabilir
TKumsall Prensveprenses41 40in üzerine çıkan bi tane var ama görünürde sen çok şiddetli mi hissediyorsun sancıyı
TKumsall Prensveprenses41 evet onlar yükseldikçe kıpırdama gereği hissediyor insan aynı sancıyı daha sık hissettiğinde beklemeden git hastaneye
Prensveprenses41 TKumsall tamam canım çok teşekkür ederim gittikçe artıyor böyle devam ederse gideceğim
TKumsall Prensveprenses41 sıklasmayla açılma da baslayabiliyor nisan gelmesini bekleme bende gelmemisti mesela