BenayUmay 1.69 boy 120 kilo ile hamile kaldım , hamilelik süresin de dikkat ettim sadece son 2 hafta 3 kilo aldım gebelik şekerim de çıkmadı ama çok hareketli olmaya dikkat ettim yürüyüş yaptım çok şükür 37. Haftada sezaryen ile doğum yaptım suyum bittiği için doktorum kilomun normal doğuma da engel olmadığını söylemişti kendinizi üzmeyin hiç