Meehaba bugün kontrolüm vardı. Bebeğin kilosu 2800 artık kilo çok almıyor. Almadığı için de sıvısı azaldı. Doktor çatı muayenesi yaptı bebek baskı yapıyor ama açılma yok henüz. Perşembe gel alalım dedi ama beklemek istersen pazartesi en geç suni sancıyla doğurtalım diyor. Yarın başka bir doktora daha gidicez. Bu nedenlerden dolayı doğum yapmış ya da yapacak olan var mı? Açılma olması için neler yapabilirim? Normal doğuma engel olur mu bebeğin kilosu ya da suyunun azalması?