Sevgili anneler ve anne adayları daha yeni çocuk yapma evresine başladık ilk ayımızı değerlendirdik çok değerlendiremesek bile değerlendirdik ve adetim iki gün gecikti normalde gecikmez erken olurum bugün erken gebelik testi yapacağım eşime söyledim gelirken alacak lütfen bana şans dileyin sizi seviyorum