gezentianne test sonucunda delesyon saptadılar büyük oranda. Amniyosentez yaptırmak zorunda kaldım çok korkuttular beni. Amniyosentez temiz geldi yani delesyon olmadığı anlaşıldı. Evet bunlar kesin tanı testi değil tarama testi ama bu kadar kişinin sonucunu yanlış çıkarması anormal. Bide benden iki kere kan aldılar ilk yetersiz dna diye aradılar sonra ki aradıklarında aslında ilk sonuçta böyle idi biz doğrulamak için ikinci kere yaptık diyor e dedim bu saçmalık siz bu test için bu kadar para alıyorsunuz sizin için ekstra zaman ve maddi kayıp neden ilkte sonucu söylemediniz ikinciyi yapma gereği duydunuz ki saçmalıktı yani