iremd-1798 benim 2 kızım var birini 1 diğerini 2 yaşında deldirdim eczanede deldirdik. İşlemi yapan personel 1 yaşın altindaki çocuklarda önermiyoruz dedi. Kendisi de 1 taşından kucuk çocuğun kulağını delmemis hiç öyle söyledi. Hatta büyük kızımın 1 yaşına 3 gün vardı gittiğimde 3 gün sonra gel abla dedi yaşını tamamlasin dedi 🤣 bence acele etme nasılsa delinecek