LenaM Aslında 15 şubattı doğum için aldığımız gün fakat dr’umun o gün bir toplantısı çıktı 14 şubata çekti doğumu çok istemesemde 🙃 benim gibi 14 şubatta doğuracak olan var mıı??
Fbt LenaM valla ben oğlumu 41+1 de normal Doğumla 14 şubatta doğurdum Beklediğim veya istediğim biley değildi öyle nasip oldu
Servetdeniz LenaM bence güzel bi tarihte geliyorlar bizde baya düşündük sonra 14 Şubat olsun dedik sağlıkla gelsinler