Sevgili anneler bu hastanede doğum yapan yada doktor önerisi olanlar tecrubelerinizden faydalanmak istiyorum ben hastanede doğum yaptım fakat doktorumuz özeldi orası ile anlasmaliydi şuan devlete geçmiş bu hastanede doktor önerisi olanlar memnun kaldığınız kalmadiginiz durumları yazarsanız sevinirim