Arkadaşlar herkese merhaba 36+2 gebeyim. Bugün uzun süre nefesimi tutmak karnımı sıkmak durumunda kaldım. Bebeğim oksijensiz kalmış mıdır? Yani bu sorumu cahilce karşılayabilirsiniz bebek anne karnında nefes almıyor ki vs vs diye. Ama oksijensiz kalmak ne demek ve anne karnında mümkün olur mu bilmediğim için çok korkuyorum . Bebek anne karnındayken oksijensiz kalır mı ?