23 haftalık olduğumda detaylı ultrasona gittim ve sonucunda bana serviks kısalığı olduğunu söyledi ve vajinal uygulanacak şekilde bana Progestan verdi iş yapmamam gerektiğini sadece dinlenmem gerektiğini erken doğum olacağını söyledi serviks kısalığı yaşayan var mı aranızda sizde durumlar nasıl hanımlar