aden026 İlk iğneyi doğumdan sonra 40. Günde mi yaptırılması gerekir. Bugün bebeğimin 1. Ay aşısı vardı. Sağlık ocağındaki hemşire öyle söyledi ama ben daha karar veremedim böyle bir durum var mı yaptıran var mı acaba