Maye123 benim 3. Yila yakin oldu oncesinde kimyasal vs yasamadim korunmuyoduk ama soranlara hep dusunmuyoruz diyodum insanlarin karışmasini istemiyodum cunku kaynanam falan da soruyodu akrabalar hadi bebek olsun da yelek oriyim ona vs diyolardi sonrasinda diyet spora basladik uykulari duzene soktuk o ay gebe kalmisim planli degildi ama rutin devam ediyoduk aklimda yoktu yani nasip o zamanmis