turkan403 benimde öyleydi geçen hafta doğum yaptım bebeğim de enfeksiyon tedavisi görüyor şu an kuvozde. Tabiki herkesin başına gelmez benim hamilelik hep çekerek geçti. Keske daha önceden bilseydim bu kadar önemli olduğunu, doktorun peşini asla bırakmazdım crp için bekleyelim diyen doktorlara çok kızıyorum mutlaka mutlaka siz ilacını yazdırın ben çok çektim enfeksiyondan 😔