Kızlarım selam bugün keseye bakmaya gittik göremediler beta istediler beta 7558 çıktı. 5 haftalık hamileyim güya. Tekrar baktılar ama varla yok arası bi cevap aldım iki gün sonra tekrar gel bakalım dediler. Dış gebelik olabilir dediler çok korkuyorum. Hiç böyle bişey yaşayıp olumlu dönenler var mı bana yardım edin. Çok üzülüyorum 😔😔😔