Cnhavva Saturn35 bende 12 haftaligim bi iki kilo vermişim yiyemiyorum duzgun bisey ya istahim olmuyo yada midem bulaniyo
Saturn35 @Rumeysaeliz @Cnhavva Ben de 1 kilo aldım ama acaba az mı ya da bu bebeği etkiler mi diye endişe duydum biraz 🙂↕️İştahım da normal her şeyi yiyorum aslında
Cnhavva Saturn35 bence normal ilk 3 ay zaten daha zorlu geciyo yemek anlaminda dun yiyemiyorum diye agladim sonrasinda istah acilmasiyla yeteri kadar aliriz bence bebek buyuyosa sorun da yoktur
Minnosannee 14+3 4 kilo aldım hiç bulantım olmadı iştahım çok açık diyet değil ama düzenli beslenmeye geçiş yaptım bugün itibariyle bebeğim kız ve herşey normal ilerliyor elhamdülillah