Merhaba annelerim, sonunda 30. Haftadayız nasipse doğuma az kaldı ama ben içimdeki kaygilari bir türlü bastıramıyorum. Sanki hep bi sıkıntı çıkacak aman kalbi duracak yok dogduktan sonra nefes alamayacak bu ihtimaller sürekli aklımda bir türlü iyi bisey düşünemiyorum hep tetiğim. Var mı benim gibi olanlar ???