Hamileliklerimde hep 6.aya kadar bulantım oldu hele ilk gebeliğimde bulantıdan hastaneye yattım ve hiç bilmiyordum bulantı ilaçlarının olduğunu o yüzden hiç kullanmadım.Son gebeliğimde 8 haftalıkken bulantilarim çok şiddetliydi şehir dışına çıkmak zorundaydık doktoruma söyledim ve bana priliam önerdi gece yatmadan 2 tane birden içtim sabah bir tane ictim düzenli kullandım sabahları düzenli istifra etsemde gün içinde rahatlamıştım taa ki 13+5 haftalık olup kanamam başlayana kadar ve bebeğin kalbi 11 haftalıkken durmuş düşük yaptım neden niçin diye araştırırken priliamın içeriğine baktım içinde yok yok hamilelere önerilmez halisilasyon yapar uyku hali yapar depresyon vs. daha birçok şey..4 tane sağlıklı normal doğum yaptım ve bu hamileligimde ilk defa böyle bir ilaç kullandım pişman oldum kendime dikkat etmeme rağmen görünürde bi sıkıntım yoktu ama sonuç yok neden dolayı olduğu bilinmiyor bence kullanirlen dikkat edin derim içeriğini okumadan hiçbir ilaç vs. kullanmayın benim tavsiyem