Bu gün kontrole gittiğim zaman doktorum bebeğimin böbreklerinde su biriktiğini ama ciddi birşey olmadığını doğduktan sonra ultrasonla bakılacağını söyledi şimdiye kadar böyle birşey yoktu başına gelen yada yaşayan tecrübeli anneler varmı doktor ne desene ister istemez endişe ediyoruz bebeğim erkek bu arada erkek bebeklerde daha sık oluyormuş bu durum sanırım.