merhaba kendimi o kadar şartlamışım ki 6. haftadan önce belirti olmaz diye sanki herkes aynıymış gibi burada okuduklarımdan 5 haftalık hamileyim midem bulanıyor. yok hayır psikolojik diye diye bir anda çok afedersiniz kendimi çıkartırken buldum. normal mi? belirtileri bu haftads olan oldu mu? normal mi diye sormakta saçma geliyor herkesin normali kendine ama deneyimleriniz neler