Dün akşam doktor kontrolümde gebeliğimiz boş gebelik olduğunu öğrendim. son adet tarihim 4 eylül, femara kullanıp 14 eylülde de çatlatma iğnesi olup 29’eylülde de gebeliğimi öğrenmiştim. çikolata kistim var normalde de, 4. Denediğimiz ve ilk femara çatlatma iğnesi kullandığım ayımda gebelik oluşmuştu. 1,5 hafta önce gittiğimde doktorum adetime göre değil keseye göre hafta bilgisi paylaşmıştı. Progesteron da kullanıyorum tabi gebeliğimin başından beri bu süreçte. 3 gündür kahverengi lekelenmelerim olunca doktora gittik yeniden. Son 1,5 haftalık süreçte kesemde hiçbir büyüme olmadığını o zamandan beri büyümenin durduğunu boş gebelik geçirdiğimi öğrendim. İnanmak istemedim yıkıldım tabi😔psikolojik olarak bahsetmek istemiyorum zaten daha anca kendime geliyorum ve benim gibi yaşayanlardan bilgi almak istiyorum.
Doktorum progesteronu bırakmamı ve periyodumun kendiliğinden başlayacağını temizlenebileceğini söyledi, 1 hafta sonra gel bakalım temizlenmezse ilaç vericem dedi. ilaç kullananlar var mı yan etkileri bulunuyo mu? Kendiliğinden temizlenenler var mı? Yeniden gebe kalma kaldınız mı süreçleriniz nasıldı?