Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı 37+4 haftalığız kızım doğum pozisyonunu almış fakat kanala inmemiş. Herşeyimiz normal güzel gidiyor normal doğum istediğim için doktorum yürüyüş dışında bir masa ve sandalyeden destek alarak çömelme hareketi yapmamı söyledi birde alaturka tuvalet kullan dedi açılmaya destek olsun diye aynı haftada olan arkadaşlar varsa onları bilgilendirmek istedim herkese sağlıklı doğumlar dilerim🙏😊