yigitinannesiiiii Mtluannisss maledef ben göremedim bence test için adetinizin geçmesini bekleseniz sizin için daha iyi olur
Mtluannisss yigitinannesiiiii evet çok haklısın böylesi iyice yoruyor insanı nasip 2 gün daha bekleyip göreyim hayırlısıyla inşallah 🙏🏻🙏🏻