ShutUp Aranızda tahlil sonuçlarından anlayanınız varsa yardımcı olabilir mi? Sonuçlarımda kırmızı işaretli olan kısımlar bunlardı ve çok da anladığımı söyleyemicem.
dilaraulusoy ShutUp canım enfeksiyon çıkmış açlık kan şekeri düşük gelmiş triod değeriniz de düşük gelmiş bi dahiliye ye giderseniz daha iyi olur gebe misiniz çok geçmiş olsun
ShutUp dilaraulusoy öncelikle teşekkür ederim. 24 haftalık gebeyim troid için endokrine gidip geliyorum ilaç yazdı ama o ilacında üretimi bittiği için alamadım. Onun yerine de omega takviyesi verdi doktor onu kullanıyorum. Enfeksiyonu da aslında idrar yanmam vardı ordan tahmin ediyordum :(
dilaraulusoy ShutUp idrar yolu var gibi evet çok dikkat et görün doktora tekrar değerleriniz biraz oynamış