Gayeluna Kızlar selam bugün reglden sonra 9. Günüm 1 adet yumurta 20 mm boyutuna ulaşmış çatlatma iğnesi oldum bu ay çatlatma iğnesi olanlar birlikte takip edelim mi 🫶🏻🫶🏻
Derennn700 Gayeluna bende çatlatma oldum 2 kasımda inşallah hep birlikte güzel haberler alırız 🥺 sadece aşırı şişkinlik var bebde o da iğnenin etkisiymiş
CateGece Gayeluna Merhaba canım 5 kasım çatlatma oldum klomen 4 Gonal F İğne + Ovitrrelle ile bu ayki sürecimi tamamlayıp beklemeye koyuldum :)
teachermomyy23 Gayeluna banada 2 gün üst üste sonra gün aşırı önermişti inşallah güzel haberlerinizi alırız 🌸
Gayeluna teachermomyy23 inşallah canım benim Allah hayırla kolaylıkla bizlerede nasip etsin haberleşelim buradan mutlaka 🥹
Gayeluna teachermomyy23 a öyle mi vardır bi nasibi zamanı canım hiç sıkma canını Allah büyüktür ya benimde iğneyi yaptırdım 2. Gününden beti kanamam var doktor normal diyor ama sen yaşadın mı öyle bişey
teachermomyy23 Gayeluna amin canım çok sağol.Yok benim hiç kanamam olmadı ilk kez duyuyorum böyle birşey
Mlkeee_mlkee Derennn700 canım bugün iğne dahil 9 gün ama iğne günü sayma diyorlar 15 16 sında diye düşünüyorum
Derennn700 Mlkeee_mlkee anladım canım ben aslında yapmayı da düşünmüyorum ümidim yok açıkçası adet olmayı bekleyecem
Mlkeee_mlkee Derennn700 gün doğmadan neler doğar sıkma canını her uyandığımız gün bir kez daha ümit var rabbim verdi bizde dermanını arıyoruz
Derennn700 Mlkeee_mlkee tabiki öyle canım inşallah sen pozitifi görürsün motivasyonunu bozma böyle devam et benim yaşadığım olumsuzluklar bu duruma beni itmiş malesef 😔