Kalili canım benim son adetim 18aralikti bu ay annemin yanına geldim ameliyat oldu hastanede kaldım eve geçince adet olacam sanıyordum sancılarım vardı ama bi türlü adet olmadım 4 gün geçti artık gece uyandıran kasılmalar ve sol bacağıma ağrı giriyordu salı günü annemin iğnesini yaptırmaya gittik bende bi doktora goruneyim dedim doktor kan istedi beta 1321 çıktı ultrasona soktu beni ama daha bebek görünmüyor dedi daha çok küçük oldugu icinmis bu salı gene gidicem bakalım inşallah sorun çıkmazda bebisimi görürüm