Asdfj Ben şu an 37 yaşındayım ve 3. Gebeliğim. Son gebeliğimden sonra 4 yıl korunmadık, tüplerim açıktı. Amh 1.25 diğer hormonlar da normal değerlerde çıktı. Rahim filminde küçük bir polip vardı bunun dışında dr son gittiğimde folikül kistlerin var demişti. Bana proxyfemin verdi 3 ay aralıksız kullan dedi. Ben proxyfemin kullanmaya başladığım ay hamile kaldım. Artık tesadüf mü yoksa tüm umudumu yitirdiğimden kafamı mı rahat bıraktım bilmiyorum ama tüm kistlere ve polipe rağmen bende işe yaradı. Rabbim hiç ummadığınız anda nasip ediyor onun için asla ümidinizi kesmeyin. Size umut olsun diye yazdım, dilerim isteyen herkes en kısa zamanda güzel haberler alır