Misf Bastada belirttiğim gibi Özlem Dülger ile başladığım için doktor değiştirmek istemedim. Ne ikili tarama testi ne detaylı ultrason bilgilendirme yapmadı . 19+4 iken gittiğim muayene günümde en azından bilgilendirebilirdi bende sormuştum oysaki günü var dedi, detaylı muayeneye gittiğimde ise bebek söylediği haftadan büyümüş olduğu için bazı ölçümler yapılamadı. Yani özel ilgi bekleyen yok ama bebeğin kilo boy ölçümleri gelişimini bilmek en doğal hakkımız bu süreçte. Bana hitap etmedi hiç memnun kalmadım. Doktor değişikliği yaptım Mustafa Yasin Öztoprak denk geldi oda çok bilgili ve hastalara yaklaşımını izlediğimde gayette güzel bilgilendiriyor ilgili bir doktor onunla devam ediyorum.