Sinemce1 Rumuz36 yaklaşık 2 aydır gribim ne burun akıntım geçti ne hapşırık ne öksürük vücudumun her yeri ağrıyor bebeğim gayet sağlıklı ben ölüyorum herhalde deyip hastaneye gittim geçen gün bebeğe baktılar ayak ayak üstüne atmış elini emiyordu beyefendi hiç endişelenmeyin 😂
Vlog1345 Rumuz36 korkmayın bir sorun yaratmaz herkes hamileliğinde grip geçiriyor yani kimi ağır kimi hafif atlatıyor. Hamilelikte ağır covid geçiren bile var. Sık sık ateşinizi ölçün, paortakal mandalina suyu vs için yatın dinlenin
ayseallpi Limonlu su için ve parol ağrı kesici kullanabilirsiniz, ben en son çare dayanamamıştım parolu serum olarak acilde vurdular sonra kendime gelmiştim
Yaseminmur26 Hamileliğim boyunca iki kere atlattım sıcak çorbalar içerek sıcak süt içerek kolayca atlattım başka türlü geçmedi