didm6134 perinatoloji zaten detaylı ultrason bölümü için yapılıyor. Yani riskli gebeliklerin takibini yapan bölüm gibi bir şey. Detaylı ultrasona da bu bölüm bakıyor. Ben 22.haftada yaptırdım, genelde çoğu herkes bu aralıklarda yaptırıyor. Benim ortalama yarım saat kadar sürmüştü. Bebeğin bütün organlarına, beynine, kalbine her şeyine ince ince bakıp ona göre rapor çıkartıyorlar size. Normal muayene ultrasona girer gibi düşünün sadece daha uzun sürüyor, detaylı olduğu için. Sonucunuzu da kontrole gittiğiniz doktora gösteriyorsunuz. Çıkan sonuca göre zaten size yanıt veriliyor. Risk yoksa diğer 2.ve 3.detaylı ultrasonlara gerek kalmıyor zaten. Benim doktorum bu şekilde bilgi vermişti