Nursotu evet hormonlara göre yorum yapar
Mesela benim tüm hormonlarım normal çıkıyordu rahim vs hepsi normaldi ama 10 ay denememize rağmen olmamıştı
Tsh yüksek çıkmıştı dahiliyeye gittim bana yumurtlamanı baskılıyor bu demişti ilaç kullanmaya başlamıştım aynı ay hsg çektirdim bir ay korunduk sonraki ay ovülasyon testine başladım 21. Gün yumurtlama gördüm çok şükür o ay hamile kaldım