35e girdim normal istiyorum nasipse bakalım ne zaman ve ne şekilde gelecek 11 aralık tahmini doğum,hastane çantam ve puset hazır,doktorumda artık hastane çantan bitmiş olsun dedi çünkü son ay artık ne zaman isterse gelebilir dedi,son muayene de doğum kanalına girmemişti,pozisyon olarak baş geliş ama doğum kanalına girmediği için hemen gelmez diye düşünüyorum yani bu biraz içimi rahatlatıyor,hayırlısıyla 37 ve 38 haftaları atlatsak tamamen rahatlıcam 🥴