Bugün şehir Hastanesi’nde zorla yatirildim 32 haftalık hamileyim. Gebelik şekeri var diye 24 saat takip edeceklermis. Yarın yatayım diyotum yok bugün yat diye bildiğiniz zorlandım. Eve gidip gelmeme bile izin vermediler. E yatisa verdiler ne gelen var ne giden boş boş oturuyorum burda. İki hafta oncede ısrar etmişti endoktrin Dr u yatmalik durumu yok şekerde demişti o yüzden yatmak istemediğimi söyledim ama bugün inatla zorladı ne iş anlamadım. Hayır baksalar çocuğa bana tamm dicem de ilgilenen de yok ben burda niye yatiyorum