Beyazmelekkk Benim dikişlerim yırtık olduğu için oldu. Yani epizyotomi değil. O yüzden üc ayrı yerde dikişim var. Normalde epizyotomide bir tek aşağıya doğru dikiş oluyor. Oturup kalkarken kendini ona göre ayarliyorsun. Baskıyı başka yöne veriyorsun. Benim yukarıya doğruda ufak iki dikiş var. O yüzden baskıyı verebileceğim bir nokta olmadığından zor oldu. Tabi ağrı sızı öyle şiddetli değil. Sadece batma, sızlama oldu. Şuan. büyük oranda geçti çok şükür. 16 gunluguz. artık dikişleri hissetmiyorum gibi. Ara sıra aşırı kaşıntı oluyir ida iyleşme kasintisiymis.