Benzegul 31 Ekim sabah 6 da uyandım lavaboya gidince nişanım geldi ilk çocuğumda nişan gelmemişti o gün bebeğim karnımdan çıkacak gibi hareket ediyordu saat gece 2 de suyum geldi kalkıp duş aldım evi topladık eşimle beraber saat 6 da evden çıktım 7 de yatışım yapıldı hastanede sancım vardı ama öyle çok değil az 3 cm açıklığım vardı saat öğle 12 de artık yavaş yavaş sancılarım arttı sırtıma eşim masaj yapmaya başladı doktor açılmaya baktı ama söylemedi ısrar ettim dedi yok öyle etkilenirsin sadece sürece odaklan dedi saat 4 de gelince doktor 5 cm açılığın var dedi tabi Ssvd olduğu için sürekli nst bağlanıyordum ara ara kaçtım gizliden sıcak su belime tutuyordum çok rahatlatıcı sancılar kolay diyemem ama düzenli gelip gidince dinleniyorsun sonra tekrar saat 10 da doktor gelince 8cm olmuştum artık ıkınma hissi geliyordu büyük tuvaletimi yapıcam galiba dedim doktor yapabilirsin gayet normal dedi ama yapmamıştım bebeğin kafası çok baskı yapıyor o yüzden saat gece 12 de doktor cm bakınca tam açıklık hatta artı bir dediler sonra hemen çatala çıkarttılar bi kaç kez güçlü ıkınarak bebeğimi kucağıma aldım çok şükür kafası çıkınca artık rahatlıyorsun çok güzel bi andı asla unutmam inşallah sizlerde bebeklerinizi sağ Salim kucağınıza alırsınız her doğum özeldir ister sezeryan ister vajinal 💕 Beyazmelekkk