Zeh- bitanem bende deli gibi bakardim hemde internetten benim nerdeyse bütün değerlerim yüksek çıkmıştı mahvolmuştum ağlamaktan sonra doktorlar benle dalga gecmişti neden ağliyosun bu degerler gayet normal dedi ona inanmadım özele gittim oda normal dedi için rahat olsunn lütfen yıpratma ben ettim sen etmee😁