Melisa11 Neyini tam olarak tehlikeli buldu cumartesinden bu güne çok güzel artmis değeriniz. Bu değerlerde zaten bebek kese gozukmez. Doktor değilim ama bence başka doktara da gozukun bu değerlerde çok normal birşey gozukmemesi ki ultrason da birşey görmesi ne onu anlamadım çünkü kese bile yoktur şuanda. Eğer ki değeriniz düşmeye başlarsa kimyasal olur şuanda gayet iyi artıyor gibi haa takibini sağlamanız lazım tam saglikli bir gebelik olduğunu anlamanız için ama ben başka doktara da giderdim böyle daha çok strese sokuyor bu doktor.