Merhaba hanımlar ben tüp bebekle Hamile kaldım şükür herşet yolunda kalp atışımı duydum 8 haftalığım ve malasef grip oldum ya grip nasıl geçer ilaç felan kulanamıyorum öksürmekte istemiyorum balgam da var bpgazımda çıkartamıyorum bunaltıyor beni grip bebeğe bir zarar vermez değil mi hapşırıyorum arada sıkıntı olmaz inşallah