Zhrbjts 32haftayiz bebek ters dönmedigi icin son güne kadar bekliyorlar mı yoksa gün vs veriyirlar mı ya da hic birsey yapmayıp suyun vs gelene kadar bekleyip doğum anımı nasil olacağına karar veriyorlar
Sila_aylin66 Bekliyorlar canım benim ilk sezeryanım iki hafta takiple netleşti bebeğin gelişimi ileriydi iri bebek denildi 37 haftaydı o zamanlar 39 da sezeryana alındım
Zhrbjts Sila_aylin66 ya simdi birde devlette illa normal muhabbeti var ya acaba sancıyla felan son ana kadar bebisin dönmesini bekliyorlar mı oyle bir sey yapar zorlarlar diye tereddut ediyorum
Beybiik Zhrbjts normal doğumda zaten sanci VS beklerler baktılar olmuyor sezeryana alırlar bence. Ben sezeryan için konuştum 39. Haftaya kadar bekliyoruz 39 haftada alıyoruz dediler.