Kızlar bugün çatı muayenesi oldum. Açıkçası çok rahat bi şekilde girdim. Hatta doktorum bakmayı unuttu ben hatırlattım 😅 ama nedense bu şekilde beklememiştim bir anda ter boşaldı. Sağ tarafın normal ama solda bi kemik var biraz dikişin olabilir ama çok etkilemez dedi🤯 biraz korktum