Ebrugunesss Kızlar mamak devlet hastenesine gidcem 6+2 haftalıkken randevu aldım ama sadece kadın doğum olarak var gebe polikliniği ayrı mı direk kadın doğuma mı randevu alıyorum
Ebrugunesss Busrasisman ya zaten devamlı oraya takipli olmak istemiyorum tarama testlerini falan yapmıyormuş mamak sadece ilk muayene için gitmek istiyorum ben
--Sevgi-- Ebrugunesss bende mamak devlete gittim ilk sonra artık oraya gitmiyorum tıp fakültesine gidiyom cebeci orası gayet iyi ve tüm herşeyi yapìolar
Ebrugunesss ZeynepDuru17 Birde bişey sorcam siz gittiniz mi hiç acaba ilk defa gidicem ultrason kağıdı veriyolar mı
--Sevgi-- Ebrugunesss vermiyolar evet ama 3 aydan sonra zaten ultrason kagıdına sıgmıyo birşeye benzemiyo sana bebegi ekrandan gösteriyo istersen resim çekebiliyon😀