Oykasns Benimde ikinci gebeliğim zayıfım ve erken hissetmeye başlamıştım şuan 16+2 haftalığım bu hafta baya baya hissediyodum hareketlerini ama 2 gündür bisey hissetmiyorum normal mi acaba
Semakantar lilyum_ bende ilk gebeligimde 16. Haftada hissetmistim canim olabilir yani herkes farkli 2. Ye hamileyim su an 15. Haftada hissettim bunuda
Cnhavva lilyum_ karin zari mi diyolar ne ona bi doktor anlatiyodu o ince olunca daha cok hissediliyomus hareketler bazisi ondan gec hissediyomus
Minnaksever Ella666 olabilir arkadaşlarım hep benden geç hissetti ama yapıyla plasentanın yeriyle alakali bence benim karnım çok büyüktü çok erken çıktı mesela ikisinde de.
lilyum_ Ella666 yok öyle bir şey değildi. Hani bazen içinde gaz olur ve hareket eder ya onun gibi hissediyorum. Ama bebeğin oldugu yerde karnım hareket ediyor hareketini görebiliyorum